Protezy Össur w prawdopodobnie najdroższym bloku reklamowym świata

Jak sama nazwa wskazuje, futbol amerykański wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych, gdzie stał się sportem narodowym, którego rozgrywki w ramach NFL (National Football League) przyciągają na stadiony i przed telewizory miliony Amerykanów. Poza kontynentem północnoamerykańskim większą popularnością cieszy się jego pierwowzór, rugby, co potwierdza m.in. fakt, że od 2016 roku sport ten stanie się dyscypliną olimpijską. Każdego roku następuje jednak taki dzień, gdy oczy niemal całego, nie tylko sportowego, świata skierowane są na jeden z amerykańskich stadionów futbolowych, na którym akurat odbywa się finał rozgrywek NFL, zwany Super Bowl. Tegoroczna, 49. już edycja odbyła się w pierwszą niedzielę lutego, kiedy to po mistrzostwo sięgnęła drużyna New England Patriots, pokonując Seattle Seahawks 28-24.

Super Bowl nie jest wyłącznie wydarzeniem sportowym, trzeba więc rozpatrywać go wieloaspektowo, jako widowisko zawierające w sobie również elementy kulturalne, towarzyskie czy też marketingowe. To właśnie o tych ostatnich poza Stanami mówi się najwięcej. Każdego roku ogromne poruszenie w światowych mediach wywołują bowiem stawki, jakie zainteresowane firmy muszą wyłożyć za 30-sekundowy spot reklamowy, nadany w przerwie meczu. W tym roku było to, bagatela, 4,5 miliona dolarów! Mimo ogromnych kosztów chętnych do zareklamowania się firm nie brakuje. Mało tego, niektórzy posuwają się do stwierdzenia, że ilość reklam, na które może sobie pozwolić dana firma, świadczy o jej kondycji finansowej, lub wręcz o jej pozycji rynkowej.

W przerwie tegorocznego Super Bowl widzowie mogli zobaczyć m.in. reklamę firmy Microsoft – 60-sekundowy spot, przedstawiający historię pięcioletniego Braylona O?Neil, który urodził się z defektem genetycznym obu nóg. Technologie firmy Microsoft pomogły przygotować odpowiednie protezy dla tak małego organizmu, dzięki którym ten młody człowiek nie tylko może dziś chodzić, lecz również uprawiać sporty, jak choćby ukazane w filmie biegi czy baseball. W biegowym treningu towarzyszy mu jego mentor, Travis Ricks, który również przeszedł amputację nogi, obecnie zastępowanej przez protezę. Zarówno Braylon, jak i Travis korzystają z protez lidera branży, firmy Össur. Wspomniany spot możecie Państwo zobaczyć poniżej:

Islandzka firma, producent zaopatrzenia protetycznego i ortotycznego, szeroko wspiera niepełnosprawnych sportowców, zrzeszonych w ramach Team Össur. W grupie tej znajdują się rekordziści świata, wielokrotni medaliści Igrzysk Paraolimpijskich oraz innych zawodów dla niepełnosprawnych sportowców. Firma dysponuje również szerokim gronem Ambasadorów – sportowców po amputacji, którzy swoim przykładem motywują innych ludzi, dodając im sił w trudnym położeniu i pokazując, że amputacja wcale nie musi stanowić kresu marzeń. Jednym z nich jest właśnie korzystający z protezy RHEO Knee Travis Ricks, a kto wie, czy w jego ślady nie pójdzie w przyszłości mały Bray.

Jak już wspominaliśmy w jednym z pierwszych wpisów na naszym blogu, mdh jest wyłącznym dystrybutorem produktów ortotycznych marki Össur w Polsce.

Pozdrawiamy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie publikowany. Zaznaczone pola są obowiązkowe *

*